جهش تولید بهترین راه مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی است

مسلمی گفت: هر کس می‌خواهد در مقابل استکبار جهانی بایستد باید در حوزه جهش تولید موثر باشد، با انعقاد تفاهم نامه با چوب و کاغذ مازندران تلاش داریم در عمل ثابت کنیم جلوی انحراف‌ها، اختلاس‌ها و هر چه جلوی روند تولید را می‌گیرد می ایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(14آبان) در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شرکت چوب و کاغذ مازندران با مجموعه بسیج و سپاه کربلا بیان کرد: این جلسه در راستای ایجاد زمینه‌های هم‌افزایی در بهره‌ وری، افزایش و رونق تولید ،کمک به رفع موانع و مشکلات موجود در عرصه کسب و کار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقشار بسیج در شکوفایی و ترقی این صنعت به منظور تحقق اهداف جهش تولید برگزار شد.

 

فرمانده سپاه کربلا در مازندران افزود: خوشحالیم که با انجام این کار خوب و ارزشمند در جهت جهش تولید به افزایش تولید و ساماندهی این بحث کمک کنیم در این خصوص چند پروژه در دستور کار قرار دادیم، به فکر صیانت جنگل خواهیم بود تا تولید خوبی داشته باشیم و به این کمک کنیم که این شرکت مصالح و مواد پایداری را در بحث تولید چوب داشته باشد همچنین به بحث پروژه زراعت چوب کمک خواهیم کرد.

 

مسلمی تصریح کرد: در این راستا یک میلیون اصله نهال را در سال جاری برای زراعت چوب در نظر گرفتیم، تلاش داریم با پتانسیل مجموعه بسیج و اقشار مختلف به تولید پایدار و خودکفایی در حوزه کاغذ  برسیم در مقابل دشمن تلاش بیشتری کنیم تا مشکلات کشور و مردم را در حوزه تولید برطرف کنیم. بهترین عرصه برای مقابله با دشمن و استکبار جهانی، جهش تولید است.

 

وی اذعان کرد: تلاش داریم در عرصه تولید کمک کنیم تا پاسخ محکمی به استکبار حهانی بدهیم، در جنگ اقتصادی امروز و توطئه‌هایی که دشمن در حوزه‌های اقتصادی دارد جلوی این جنگ سخت باید بایستیم، جنگی که تمام عیار است کار کردن در این حوزه یک ایثار به تمام معنا است‌.

 

مسلمی عنوان کرد: تکلیف ما این است که قدر این زحمات را بدانیم به معنای این نیست که به زبان بگوییم بلکه عملا باید کاری کنیم که چرخ این کارخانه خوب بچرخد و فروش خوبی داشته باشیم تا  تمام نیازمندی‌ها در درون کشور برطرف شود و به افزایش تولید این شرکت کمک کنیم.

 

وی یادآور شد: باید با حضور گسترده دلالان که به دنبال براندازی شرکت هستند مقابله کنیم. یکی از بزرگترین اقدام مقابله‌ای با دشمن این است که ما در صنعت، کار و تلاش و تولید در مقابل دشمن و استکبار بایستیم.

 

مسلمی تاکید کرد: هر کس می‌خواهد در مقابل دشمن بایستد باید در حوزه جهش تولید موثر باشد، کمک کنیم در عرصه تولید جهش صورت بگیرد، امروز وظیفه تشکیلات سپاه کمک به این حوزه‌ها است ما در عمل ثابت کردیم که مرد حرف نیستیم، جلوی انحراف‌ها، اختلاس‌ها و هر چه جلوی روند تولید را می‌گیرد می ایستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث صیانت از جنگل و جلوگیری از قاچاق چوب امروز ما فعال هستیم ما در طول هفته گذشته تعداد زیادی توقیف چوب را داشتیم در بحث صیانت و نگهبانی از جنگل از ظرفیت بسیج می‌توانیم به کارخانه چوب و کاغذ مازندران کمک کنیم.

مسلمی اظهار کرد: امیدواریم این تفاهم نامه از قاعده‌های متداول کاغذی خارج باشد و در عمل خروجی داشته باشیم تلاش کنیم تا در مرحله بعدی موثر باشیم خروجی داشته باشد، فرق ما با نهادهایی که فقط حرف می‌زنند این است که عمل می‌کنیم باید در عمل خروجی داشته باشیم.

کد خبر 990052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha