ضرورت راه اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان حوزوی و طلاب

پناهی با تاکید بر اینکه باید بانک اطلاعاتی نخبگان حوزوی و طلاب در استان راه‌‌اندازی شود، گفت: ازدواج آسان طلاب یکی از موضوع های مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «صفدر پناهی» امروز (18 آبان) در نشست بررسی مشکلات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از مشکلات کنونی حوزه‌ها و طلاب استان، اظهار کرد: دغدغه اصلی امروز ما موضوع آموزش بوده که نباید وقفه‌ای در امر آموزش ایجاد شود و باید برای این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیاز به تقویم اجرایی جهت پی‌گیری مشکلات حوزه و طلاب داریم، گفت: باید ستادی تحت عنوان ستاد مقابله با بحران در بحث کرونا تشکیل دهیم.

 

وی مشکل جدی این روزهای حوزه‌های علمیه را مربوط به تحصیل آن‌ها دانست و ادامه داد: بسیاری از طلاب در روستاها زندگی می‌کنند و مشکلات زیرساختی برای آموزش فضای مجازی وجود دارد و همین کار آموزش را تا حدود زیادی سخت کرده است.

 

پناهی با تاکید بر اینکه باید بانک اطلاعاتی نخبگان حوزوی و طلاب در استان راه‌‌اندازی شود، یادآور شد: ازدواج آسان طلاب یکی از موضوع های مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود و راهکارهای عملی داشته باشیم.

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد سال جاری را سال سختی برای حوزه‌های علمیه دانست و گفت: موضوع تهذیب و آموزش بسیار مهم بوده که متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و همچنین مشکلات زیرساختی برای آموزش مجازی، کار بسیار سخت شده و باید از همه توان و ظرفیت در مصاف با مشکلات استفاده کرد.

کد خبر 990902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha