مدیریت انقلابی و جهادی از نگاه شهید سلیمانی نیاز امروز کشور است

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطاب به استاندار جدید با اشاره به اینکه اینجا استان و زادگاه مرد بزرگ جهاد و مبارزه است؛ گفت: در شرایط فعلی حقیقتاً نیاز به ساری و جاری شدن نگاه انقلابی داریم و سمبل این نوع مدیریت و جهاد سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی یکشنبه (25 آبان) در مراسم تودیع و معارفه استاندار، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مخلصانه، مؤمنانه و مدبرانه دکتر فدایی استاندار سابق و ضمن آرزوی توفیق برای استاندار جدید به عنوان چهره ای جوان و مجرب، تصریح کرد:  بهخصوص در شرایط خاصی که بر کشور حاکم است نیاز به تلاش مضاعف، همدلی و همراهی در همه حوزه ها آن هم همه با هم در کنار مدیریت اجرایی استان وجود دارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: امیدوارم هر کسی به سهم خود به {مدیریت ارشاد استان} کمک کند که کمک کردن عبادتی بزرگ است آن هم برای نظامی که ثمره خون است؛ خون ده ها هزار شهید مخلص و خداجو و در خط امام عظیم الشأن که به پیروی از ولایت فقیه و در اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن برای اسلام و انقلاب جان خود را دادند.

 

 

وی ادامه داد: حتماً این صفا و صمیمیت در استان کرمان با حضور استاندار جدید هم ادامه پیدا خواهد کرد ضمن اینکه عناصر ارزشمند و قابل توجهی در این روزها درباره وی و اهل تعامل و تلاش بودن و فداکاری ایشان اظهار نظر کردند که پشتوانه با ارزشی برای دکتر زینی وند است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن خیر مقدم به معاون سیاسی وزیر کشور، خاطر نشان کرد: از وزارت کشور که در بین وزارت خانه ها به حق در کشورداری مقام ارشد را دارد توقع این می رفت که کار استاندار جدید را با سختی مواجه نکند و حضور نمایندگانی که هم در شخصیت حقیقی چهره های فرهیخته و هم در شخصیت حقوقی نماینده مردم هستند را در این جلسه داشتیم که خیلی کار راحت تر و بهتر بود و امیدوارم در ادامه راه وزارت کشور تلاش کند تا نمایندگان را با استاندار جدید همراه کنند که حتماً این اتفاق خواهد افتاد زیرا همه هدف ما خدمت به مردم است و قرار است برای مردم و رضایت خدا کار کنیم و وقتی کار برای رضایت خدا باشد، خیلی جنگ و دعوایی ندارد.

 

 

وی در خطاب به استاندار جدید اظهار کرد: اینجا استان و زادگاه مرد بزرگ در جهاد و مبارزه است که 40 سال ایستاد تا خداوند به او توفیق عنایت کرد که در راه او شهید شود و انقلاب اسلامی در شرایط فعلی حقیقتاً نیاز به ساری و جاری شدن نگاه انقلابی در همه رده های کشور که استان کرمان هم از آن مستثنی نیست، به صورت جدی وجود دارد و سمبل این نوع مدیریت و جهاد سردار شهید سلیمانی است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: شهید سلیمانی در جنگ 33 روزه لبنان حضور داشت و در آن سرزمین ایستاد و مبارزه کرد و وقتی جلسه اضطراری وی را به ایران کشاند، در فرودگاه مهرآباد جلسه تشکیل می دهد و از همانجا با خانواده تلفنی صحبت می کند و مجدد به میدان جهاد برمی گردد.

 

 

وی ادامه داد: این نگاه شهید سلیمانی یعنی مدیریت انقلابی و جهادی در همه صحنه ها نیاز کشور است و امیدواریم استاندار جدید مجرب و جوان در این شرایط سخت و حساس استان کمک دهند تا این نگاه در استان جدی تر و قوی تر پیگیری شود.

کد خبر 993516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha