اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات مجازی قرآن و اذان در بجنورد

اسامی برگزیدگان مسابقات مجازی قرآن و اذان از سوی مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد اعلام شد.

«میلاد قربانی» با اعلام اسامی دو مسابقه مجازی قرآن و اذان که به مناسبت هفته وحدت و به همت فعالان این کانون طراحی و اجرا شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: 37 قاری نوجوان و جوان در دو  رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در این مسابقه شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد افزود: در رده سنی زیر 16 سال «سید رضا عباسی زاده»، «احمد حسن زاده» و «قاسم ایزانلو» به عنوان برگزیدگان قرآنی انتخاب و معرفی شدند.

 

قربانی به برگزیدگان رده سنی بالای 16 سال نیز اشاره و اعلام کرد: «حسن محمدی»، «ابراهیم احمدی» و«علی حیدری» قاریان برگزیده این بخش هستند.

 

وی با بیان اینکه مسابقه مجازی اذان در سه رده  سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و 18 تا 28 برگزار شد، برگزیدگان آن را به شرح ذیل اعلام کرد: «رضا رستمی»، «مهدی صادقی» و «حامد شیردل» موذنین برگزیده کودک رده سنی 7 تا 12 سال و نیز «امیر مهدی رحیمی»، «محمد حسین رضایی» و«محسن باقری» حائز رتبه برتر در رده سنی 12 تا 18 سال شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد همچنین موذنین برتر رده سنی 18 تا 28 سال این مسابقه  را «محسن امامی»، «محمد خان زاده» و «حسین شاکری» اعلام کرد.

 

قربانی همچنین در تکمیل این بخش افزود: در مسابقه مجازی اذان 30 شرکت کننده نوجوان و جوان، به یمن هفته وحدت و میلاد رسول مهربانی ها با هم به رقابت پرداختند.

 

وی در پایان به برنامه های هفته کتاب در این کانون نیز اشاره کرد و از برگزاری نشست های کتابخوانی با شرایط محدود حضور افراد و رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری طرح ملی شنبه های کتاب مسجد و معرفی کتاب به نمازگزاران خبر داد.

 

 

کد خبر 993892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha