برگزاری مسابقه تفسیر سوره «نور» همزمان با هفته بسیج در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارکه «نور» همزمان با گرامی داشت هفته بسیج در جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته بسیج، گفت: در طول این هفته بیش از یکصد برنامه از سوی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم به اجر در می آید.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه بیشتر این برنامه ها حول محور فعالیت های فرهنگی و عمدتاً در فضای مجازی برگزار می شود، افزود: از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارکه «نور» است که به همت بخش تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به شیوه مجازی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برای این مسابقه تفسیر قرآن، تعداد پنج سئوال تعیین شده که به صورت چهارگزینه ای است.

 

زارعی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ صحیح سئوالات را به ترتیب به سامانه پیامکی 6600071801 ارسال کنند.

 

وی به مهلت شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان تا اول آذرماه فرصت دارند تا با ارسال پاسخ سئوالات در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با دعوت از همشهریان به ویژه بسیجیان پایگاه های مقاومت برای شرکت در این مسابقه، گفت: به 30 نفر از برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه یکصد هزار تومانی اهدا می شود.

کد خبر 994594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha