فعالیت قرارگاه جهادی، حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی

سردار کریمی از فعالیت قرارگاه جهادی، سلامت و محله محور سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی»در آیین افتتاح قرارگاه جهادی، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:با توجه به شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا برنامه های این هفته متفاوت با سال های گذشته و با محوریت خدمت رسانی به بیماران و تلاش در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس انجام می شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی با تشکیل « قرارگاه مشارکتی، جهادی، سلامت، محله محور، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی » را در سطح استان از تمامی ظرفیت ها و توان برای تحقق اهداف که مبارزه با کرونا است بهره می گیرد.

 

این مقام مسئول تلاش همه جانبه علیه بیماری کرونا و اقدامات دفاعی در تمام ابعاد با رویکرد کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و کاهش آسیب های همه جانبه مردم را از اهداف مهم تشکیل این قرارگاه جهادی دانست و ادامه داد: قرارگاه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان به طور میدانی آغار به کار می کند.

 

وی بهداشت و سلامت را یکی از ارکان مهم در جامعه دانست و اظهار کرد:اگر این مهم مورد تهاجم قرار گیرد پیشرفت و تعالی جامعه با آسیب مواجه خواهد شد لذا تشکیل این قرارگاه به برکت هفته بسیج یک امر ضروریست که نیاز است با مشارکت و هم افزایی تمامی دستگاه های مسئول و نقش آفرینی مردم همراه باشد.

 

به کارگیری تجربه دفاع مقدس در شرایط مختلف

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است، گفت: دفاع مقدس به عنوان یک گنج گران بها و تجربه ارزشمند در طول این چهل سال نشان داده که در مقاطع و شرایط مختلف کاربرد و کارایی دارد.

 

سردار کریمی در ادامه یکی از تجربه های مهم در دفاع مقدس را نقش و مشارکت گسترده مردم و استفاده از ظرفیت بسیج مردمی دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم همانند دوران دفاع مقدس در مبارزه با این ویروس منحوس بسیج همه جانبه را پای کار بیاوریم  و از تمامی ظرفیت ها برای مبارزه با کرونا استفاده کنیم قطعا پیروز میدان خواهیم بود.

 

وی داشتن عزم و اراده را درس بزرگ دفاع مقدس دانست و ادامه داد: برای انجام اقدامات بزرگ باید عزم راسخ داشت و اجرای آن کار را به عنوان یک عمل صالح بدانیم که البته عمل صالح دو شرط اخلاص در عمل و رعایت تقوا را دارد.

کد خبر 994827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha