احداث زورخانه ۵۶۰ متر مربعی در شرق شیراز لازم بود

برزگر گفت: مساحت زورخانه پودنک ۵۶۰ متر مربع است و ویژگی خاص آن در احداث چنین فضایی در نیمه شرق شیراز است که در آن زورخانه سنتی نداریم و نیاز به فضای ورزشی در این محله واقعا احساس می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید برزگر»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در آئین کلنگ زنی زورخانه خیرساز پودنک شیراز گفت: در پارک «ارغوان» در بلوار «جانبازان» شیراز برای احداث زورخانه ای با پیشنهاد خیران محلی از سال 96 فضایی در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه 11 شیراز افزود:در سال گذشته این پیشنهاد به شهرداری شیراز ارائه و با آن موافقت شد که در این پارک چهار هکتاری بخشی به زورخانه و سالن کشتی پهلوانی اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: مساحت زورخانه پودنک 560 متر مربع است و ویژگی خاص آن در احداث چنین فضایی در نیمه شرق شیراز است که در آن زورخانه سنتی نداریم و نیاز به فضای ورزشی در این محله واقعا احساس می شد.

برزگر با تاکید بر حضور ورزشکاران بیان کرد: سنگ بنای اصلی این پروژه ورزشکاران ما هستند و عضویت در هیئت امنای زورخانه مایه افتخار من است.

وی با اشاره به احداث کتابخانه در نزدیکی این محله گفت: در فاصله 300 متری این مکان در ابتدای پودنک فضای سبز دیگری وجود دارد که کتابخانه 80 متری آن نیاز به توسعه داشت که کتابخانه ای به مساحت یک هزار و 300 متر مربع زیر بنا ظرف چند ماه آتی توسط شهرداری شیراز کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار منطقه 11 شیراز اعلام کرد: در نزدیکی بوستان «سهراب سپهری» نیز که در فاصله 500 متری این زورخانه قرار دارد یک سالن ورزشی دیگر احداث خواهد شد که مقدمات ثبت نام این بوستان در جایزه «خشت طلایی» فراهم شده است.

کد خبر 995126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha