اندیشه بسیج برآمده از قرآن و یک تفکر مقدس است

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تفکر بسیجی امیدش به خداست و به طاغوت و استکبار بی اعتناست گفت: اندیشه بسیج برآمده از قرآن و یک مکتب و تفکر مقدس است.

حجت الاسلام «احسان الله محمدی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(30 آبان) رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله) این شهر گفت: اندیشه بسیج برآمده از قرآن و یک اعتقاد، مکتب و تفکر مقدس است. 


نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج، عصاره یک ملت ولایی و انقلابی است، افزود: همه ملت به ویژه مسئولان مدیون بسیج هستند. 


وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند در جایگاهی که نشستند و قدمی که برمی دارند باید برای خدا باشد و خودشان را بدهکار مردم بدانند.


محمدی بسیج را زنده، پویا و رو به رشد دانست و گفت: در سازمان بسیج، سکون معنا ندارد. بسیج سازنده است و هم خود و هم جامعه را می سازد.


نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تفکر بسیجی متکی به نیروی داخلی، امید آفرین و اعتماد ساز است که نمونه آن را در گروه های جهادی خدمت آفرین برای مردم می توان دید.


وی ادامه داد: تفکر بسیجی امیدش به خداست و به طاغوت و استکبار بی اعتناست.


محمدی اخلاص را از مولفه های برجسته بسیج خواند و خاطرنشان ساخت: اخلاص بسیجیان خاطره ماندگاری از این بندگان مخلص خدا برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

کد خبر 995237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha