پویش گسترده آستان مطهر علوی برای اجرای آزمایش های کرونایی

آستان مطهر علوی با همکاری سازمان بهداشت نجف اشرف پویش گسترده ای را برای انجام آزمایش هایی مربوط به شناسایی ویروس کرونا به راه انداخته است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، بخش سلامت و بهداشت و محیط زیست در آستان مطهر علوی اعلام کرد: این بخش در پویش گسترده سازمان بهداشت نجف اشرف برای اجرای آزمایش هایی مربوط به شناسایی ویروس کرونا مشارکت دارد.

 

مهندس«علی الغریفی» رئیس این بخش گفت: شعبه ایستگاه های پزشکی وابسته به این بخش با همکاری و هماهنگی بخش بهداشت عمومی در سازمان بهداشت نجف اشرف پویش گسترده ای را به راه انداخته است تا کارمندان  همه بخش های این آستان را برای بررسی ویروس کرونا مورد آزمایش قرار دهند.

 

الغریفی افزود: این بخش همچنین نمونه هایی را از زایران هنگام عبور از دروازه های اصلی منتهی به حرم مطهر می گیرند. آستان مطهر علوی حمایت لجستکی کامل را از کادر بهداشت ارایه می دهد تا وظایف خود را به طور کامل انجام دهند.

 

«فراس زوین» مسئول شعبه ایستگاه های بهداشتی در این بخش گفت: نزدیک به 400 نفر معاینه شده اند و اطلاعات نمونه های گرفته شده در پایگاه داده های مشترک ثبت شدند. این پویش تا پایان گرفتن آزمایش و معاینه همه کارمندان بخش ها و شعبه ها و واحدهای آستان مطهر علوی ادامه دارد. علاوه براین معاینه دوره ای روزانه از زایران انجام می شود و نمونه گیری های لازم برای شناسایی ویروس کرونا از آنها به عمل می آید.

کد خبر 995930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha