تشکیل بسیج ، یکی از نشانه‌های ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

رضایی، گفت: تشکیل بسیج ، یکی از نشانه‌های ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نقش مهم و موثری در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را داشته است .

منوچهر رضایی فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هفته بسیج بزرگ داشت جان فشانی های است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته و فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعت دوباره با بزرگ بیسجی دلاور سلف صالح  حضرت امام ، مقام معظم رهبری است.

 

وی خاطر نشان کرد: از اهداف بسیج جذب و آموزش عمومی آحاد مردم و سازماندهی و تجهیز و بکارگیری آنان در رده های مقاومت بمنظور تشکیل ارتش بیست میلیونی و مقاومت مردمی در دفاع از کشور و انقلاب و دستآوردهای آن است.


 

 فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه های مختلف افزود:ترویج سبک زندگی اسلامی،‌ استکبارستیزی، زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات بسیج در حوزه فرهنگی است که باهدف خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم و دور نگه‌داشتن آنان از ناهنجاری‌های اجتماعی انجام می‌شود.

 

رضایی تصریح کرد: بسیجیان در عرصه‌های متنوع فرهنگی و هنری حضوری گسترده دارند و تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار،‌ ماموریت های فرهنگی خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

وی در پایان گفت : بسیجیان همواره در تمامی عرصه ها حضور فعال و چشمگیری داشته و دارند و در حال حاضر که ویروس منحوس کرونا در تمام کشور رخنه کرده است به یاری نیازمندان شتافته و با همکاری و همدلی مشغول فعالیت هستند.

 

کد خبر 996012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha