برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن به صورت مجازی

پورمعین از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: در این مراسم از ۱۸ برگزیده قرآنی و به صورت مجازی تجلیل می شود.

«محمدرضا پورمعین» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: این مراسم دهه فجر امسال با حضور رییس جمهور و به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

مدیرعامل انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران افزود: هنوز تاریخ و زمان دقیق برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم مشخص نیست اما در صورت تداوم شرایط کرونا مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا مراسم تجلیل از خادمان قرآن در فضای حقیقی برگزار شود، خاطرنشان کرد: با دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست جمهوری مکاتباتی در خصوص زمان برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم داشته ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

 

پورمعین یادآور شد: پیش بینی کرده ایم بیست و چهارمین و بیست و پنجمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رجب برگزار شود و اگر شرایط محدود نباشد، ماه مبارک رمضان آینده این مراسم برگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل انجمن خادمان قرآن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: حدود 18 نفر از بین نخبگان، فرهیختگان و برگزیدگان خدمت به ساحت قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، پژوهش، هنر، ترجمه، خوشنویسی، مدرسان و داوران مسابقات قرآن کریم انتخاب شده اند که از آنها تجلیل خواهد شد. 

 

کد خبر 1000829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha