آغاز ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

خوشحال از آغاز ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

«بهرام خوشحال» امروز(چهارشنبه، ۱۰ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،اظهارکرد: ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش افزود: علاقمندان برای شرکت در این آزمون باید به سامانه آزمون های سراسری قرآن به آدرس https://quranedu.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند.

 

وی با بیان اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته های حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: حفظ سوره بقره، جزء های اول، پنجم، دهم، پانزدهم، بیستم، بیست و پنجم، حفظ کل قرآن کریم و جزء ۳۰ از رشته های آزمون حفظ هستند.

 

خوشحال با اشاره به اینکه آزمون ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در رشته های ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره(تفسیر نمونه) برگزار می شود، گفت: آزمون معارف اهل بیت(ع) نیز در رشته های حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه«نامه امام علی(ع) به امام حسین(ع)» و دعای ۲۰ صحیفه سجادیه«دعای مکارم الاخلاق» برگزار خواهد شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: نیمه اول اسفند سال جاری زمان برگزاری آزمون است.

 

وی تصریح کرد: به نفرات برتر هر رشته گواهینامه و جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

خوشحال خاطرنشان کرد: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ادارات فرهنگ و اسلامی شهرستان های سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 1009754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha