عمق خدمات شهید سلیمانی به بشریت در آینده مشخص می شود

حجت الاسلام مدبر گفت: عمق و وسعت خدمات «شهید سردار سلیمانی» به بشریت را در آینده متوجه می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز (جمعه 12 دی) با گرامی داشت یاد و خاطره «سردار شهید قاسم سلیمانی»، گفت: سردار دلها به دنبال نام نبود و خداوند نیز فرموده آن کسانی که برای رضای من کار کنند، آنها را در همین دنیا و یا بعد از مرگشان به مردم می شناسانم.
 

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه کارهای بزرگ سردار سلیمانی را هیچ کس متوجه نشد و تا کنون نیز کسی متوجه نشده است، افزود: خدمتی که او به بشریت کرد عمق و وسعتش را در آینده متوجه می شویم.

 

وی ادامه داد: خدمات سردار دلها به دشمنانش نیز وجود داشت و البته هستند افرادی که اصلا به دنبال نام و تابلو نیستند و مخفیانه کار می کنند؛ اینها به آن سر خداوند متعال می رسند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: یک شیطنت در دنیا در حال انجام بوده و شخصی که به ظاهر عالم است فتنه ای در سال گذشته انجام داد و در یک سخنرانی توهین به همسر پیامبر (ص) کرد؛ در این راستا اهل سنت نیز به این سخنان واکنش نشان دادند و با استفتاء از آیت الله خامنه ای ایشان فرمودند توهین و استهزا به تمام مذاهب از جمله همسر پیامبر حرام است.

 

وی با اشاره به اینکه این فرد اکنون نیز با مشارکت در تهیه یک فیلم به نام «بانوی بهشت» با کمک هالیود که پشت آن فتنه ای نهفته قصد اختلاف افکنی و دامن زدن میان شیعه و سنی را دارد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه واقعه غدیر و حمله به بیت حضرت زهرا (س) در این فیلم به تصویر کشیده شده تا آتش فتنه را میان شیعه و سنی در دنیا برافروزد، تصریح کرد: جای این مباحث در فیلم ها نیست وی تاکید کرد: اگر اختلافاتی در مورد شیعه و سنی است یک کار تحقیقی و پژوهشی را صاحب نظران انجام می دهند وگرنه برخورد احساسی با این موارد موجب ایجاد فتنه می شود.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه نقشه دشمنان، ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است اما این شیعیان متوجه این توطئه ها هستند، تصریح کرد: ‌دشمن از هر کوششی برای ضربه زدن به شیعه انجام می دهد.

 

وی با تصریح اینکه این فیلم هر چند جذاب باشد قصد آن فتنه انگیزی میان مسلمانان است، عنوان کرد: رسانه ها، مردم، مطبوعات و صدا و سیما متوجه این دسیسه و نیرنگ باشند.

 

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه به فرموده امام علی (ع) هیچ گاه نباید به قوت خود مغرور شد و آفت خصم خود را کوچک شمرد چرا که اگر غافل شوید ضربه می خورید، بیان کرد: خصم گاهی اوقات به معنای دشمن است و گاهی اوقات در دادرسی و دادگاه به طرف مقابل شاکی خصم می گویند؛ هر کسی که در صدد این باشد که به انسان آسیب بزند را خصم می گویند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کرونا که تمامیت جسم ما را هدف قرار داده خصم است، خاطرنشان کرد: باید مراقبت ها را انجام دهیم و تا زمانی که کرونا از بین نرفته شیوه نامه های بهداشتی از جمله مراقبت در پرهیز از اجتماعات خانوادگی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و ... را ادامه دهیم تا شاهد برچیده شدن این بیماری باشیم.

 

 

کد خبر 1010417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha