دبیران باشگاه خبرنگاران داوطلب مازندران احکام خود را دریافت کردند

جعفری گفت: اولین نشست تخصصی باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر، دبیران باشگاه خبرنگاران داوطلب مازندران، احکام خود را از مدیر عامل هلال احمر مازندران دریافت کردند.

«علی جعفری» امروز(13 بهمن) در حاشیه اولین نشست تخصصی باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر مازندران در هلال احمر استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در ساری اظهار کرد: تشکیل باشگاه خبرنگاران داوطلب با هدف ساماندهی فعالیت ها  و ارائه درست عملکردهای جمعیت هلال احمر بوده است.

 

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مازندران افزود: تلاش داریم تا با استفاده از توانمندی افراد در باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر بتوانیم ریل گذاری مناسبی در این حوزه داشته باشیم و اطلاع رسانی مناسبی در این حوزه ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی و باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر از نظر هدف در یک مسیر حرکت دارند؛ گفت: رابطین روابط عمومی و اعضای باشگاه خبرنگاران داوطلب هلال احمر دارای ساختار مستقل هستند اما همه یک هدف و اطلاع رسانی سازمان را در دستور کار خود دارند.

 

جعفری افزود: هدف از تشکیل این باشگاه انعکاس فعالیت های هر یک از حوزه های امداد و نجات ، جوانان ، داوطلبان و آموزش جمعیت هلال احمر است که مبتنی بر اهداف و اصول اساسی جمعیت و برای گروه مخاطب مشخصی می باشد و این فعالیت ها باید اطلاع رسانی شود تا همگان با این فعالیت ها آشنا شوند و اخبار مهم و اثرگذار تولید شود.

 

وی یادآور شد: اولین  نشست تخصصی باشگاه خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمرمازندران امروز(13 بهمن) با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و دبیران باشگاه  در شهرستان های مختلف استان از شرق تا غرب مازندران در سالن کنفرانس هلال احمر مازندران در ساری برگزارشد.

کد خبر 1022394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha