۱۲ فروردین، نشان از مردمی و الهی بودن نظام جمهوری اسلامی دارد

به گفته حجت الاسلام ناصر،۱۲ فروردین، نقطه مکمل و متمم روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، است، این روز نشان دهنده مردمی بودن و الهی بودن نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: این روز به عنوان یکی از اعیاد مردم ایران محسوب می شود.

 

حجت‌الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه 12 فروردین امسال با بهار معنوی و ماه شعبان مقارن شده است، ادامه داد: این روز نتیجه همه پرسی از مردم در سال 1358 است.

 

به گفته وی، این رفراندوم قانونی در طول تاریخی بی‌سابقه است که از 20 میلیون نفر شرکت‌کننده در این رای‌گیری، 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این آری تغییر رژیم شاهنشاهی و طاغوتی به جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: تغییر این نظام به جمهوری اسلامی با آری مردم عملی شد.

 

به گفته حجت الاسلام ناصر، این روز مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به نظام اسلامی رای مثبت داده و طاغوت 2500 ساله را به زباله دان تاریخ سپردند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش کردند در سال 57 نظام اسلامی به پیروزی نرسد اما این حضور مردم دشمن را از پای در آورد و نظام اسلامی رسمیت پیدا کرد، گفت: نقطه مکمل و متمم روز 22 بهمن سال 1357، 12 فروردین است که نشان دهنده مردمی بودن و الهی بودن نظام است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم ایران با وجود سختی‌ها، گرفتاری‌ها و فتنه‌های دشمنان، پای کار بوده‌اند و در انتخابات 42 گذشته حضوری پرشوری داشته‌اند.

 

 

کد خبر 1041987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha