نماز عید فطر در امامزادگان مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می‌شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(21اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و با اقامه نماز عید سعید فطر به کار خود پایان می دهد، اظهار کرد: امسال به جهت تداوم حضور کرونا، مراسم های ویژه شب های ماه رمضان و همچنین لیالی قدر به صورت محدود با رعایت توصیه‌های بهداشتی در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه از برگزاری نماز عید سعید فطر به شکرانه بندگی در ماه رمضان در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی استان خبر داد و گفت: مقرر شده نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و  حتی المقدور در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی از مردم مومن و روزه دار استان ولایت مدار و علوی تبار مازندران خواست حین حضور در اماکن مذهبی استان برای اقامه نماز عید فطر برای حفظ سلامت خود و دیگران فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک زده و مهر نماز و زیرانداز شخصی به همراه داشته باشند.

 

وی از ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی درراستای ضدعفونی اماکن مذهبی و امامزادگان و بقاع متبرکه استان به هیأت‌های امنا و خادمین بقاع متبرکه خبر داد و افزود:تلاش داریم پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر محوطه بقاع متبرکه به صورت کامل ضدعفونی شود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه شبستان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در روز عید فطر به روی محبین ائمه اطهار(ع) و دلدادگان به خاندان پاک نوبت، باز می باشد، تاکید کرد: زائران حین تشرف به امامزادگان استان حتما از ماسک بهداشتی استفاده نمایند.

 

به گزارش شبستان، طبق تقویم رسمی  جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه این هفته برابر ۲۳ اردیبهشت ماه جاری عید فطر است .

کد خبر 1055688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha