آزمون سراسری با رقابت ۱۳۹۴۷ دواطلب در استان ایلام برگزار می‌ شود

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش گفت: آزمون سراسري سال ۱۴۰۰ در تاريخ ۹ تا ۱۲ تيرماه با رقابت ۱۳۹۴۷ دواطلب با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي در استان ايلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مصطفي نعمتي» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: آزمون عمومي و اختصاصي هر يک از گروه‌‌‌هاي آزمايشي کنکور سراسري سال 1400 در تاريخ 9 تا 12 تيرماه در ۹ شهرستان استان ايلام با رقابت 13947 داوطلب، شامل 5356 داوطلب مرد و 8591 داوطلب زن، در استان ايلام برگزار  می شود که از اين تعداد 3763 داوطلب، در دانشگاه ايلام به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: آزمون گروه آزمايشي هنر صبح چهارشنبه 9 تير، آزمون گروه آزمايشي علوم انساني صبح پنج‌ شنبه 10 تير، آزمون گروه آزمايشي علوم رياضي و فني صبح پنج‌ شنبه 10تير، آزمون گروه آزمايشي علوم تجربي صبح جمعه 11 تير و آزمون گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي صبح شنبه 12 تير برگزار مي‌شود.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ایلام در خصوص مراجعه به باجه‌‌‌هاي رفع نقص آزمون، یادآور شد: باجه‌‌‌هاي رفع نقص از روز دوشنبه 7 تير تا شنبه 12 تير در دانشگاه ايلام و  شهرستانهايي که داراي حوزه هستند، آمادگي رفع ايرادات و نواقص موجود را دارند.

 

نعمتي بیان کرد: شروع فرآيند برگزاري آزمون صبح‌ها راس‌ ساعت‌ ۸ صبح خواهد بود و درب حوزه‌هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سي دقيقه) صبح بسته خواهد شد، لذا از ورود متقاضيان پس از بسته شدن درب حوزه¬‌‌هاي امتحاني ممانعت بعمل خواهد آمد.

 

وي با تأکيد بر رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي و الزامات بهداشتي در روند برگزاري آزمون سراسري 1400، همراه داشتن ماسک 3 لايه معمولي (بدون فيلتر) و استفاده صحيح از آن (از بالاي بيني تا زير چانه)، از ابتداي ورود به حوزه برگزاري آزمون تا پايان برگزاري آزمون و خروج از حوزه امتحاني الزامي  عنوان کرد.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ایلام يادآور شد: در راستاي حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسايل موجود در حوزه‌هاي برگزاري آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفوني خواهند شد، که اين روند از عصر ديروز آغاز شده است.

 

نعمتي افزود: همچنين تمام عوامل اجرايي، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کساني که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاري آزمون ممانعت بعمل مي‌آيد.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد: نمانيدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌هاي آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي نظارت خواهند کرد.

کد خبر 1070972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha