تولید ماسک در ۱۲امامزاده شاخص مازندران

حجت الاسلام حیدری جناسمی از تولید ماسک بهداشتی در ۱۲ امامزاده واجب التعظیم استان مازندران خبر داد و گفت: محرم امسال توزیع ماسک و لوازم بهداشتی ضدعفونی کننده بین هیات مذهبی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۱۱مرداد) در جلسه کارگروه هماهنگی جهت برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امورخیریه مازندران، اظهار کرد: ۶۰ درصد از کمک‌های مومنانه در استان آماده شده است، همچنین ۶ جلسه با هیات مذهبی و مداحان برجسته کشور برگزار کردیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: اقامه مراسم هیات مذهبی در فضای باز همواره مدنظر ما است، استان مازندران در این حوزه در سال گذشته یک بام و چند هوا بوده است، درب بسیاری از مساجد بسته بود، رفتارها چندگانه بود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به بحث احصای نیات مذهبی در مازندران گفت: ۷۴ درصد از موقوفه‌های مازندران مربوط به عزاداری امام حسین (ع) است که حدود ۹۰ درصد از موقوفات ما مقید به مکان هستند، در سال گذشته در جریان توزیع بسته‌های مومنانه در همان مکان اقدامات انجام شد.

 

وی اعلام کرد: در ۱۲ امامزاده تولید ماسک و برخی لوازم ضدعفونی را خواهیم داشت بین هیات‌ها توزیع خواهیم کرد، بحث سیاهپوش کردن معابر را داریم، با توجه به مشکلات مالی اقدام به خرید ۷ دستگاه کولر از محل موقوفه امام محمد باقر (ع) برای مساجد کردیم.

کد خبر 1081409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha