خانواده های شهدا الگو ایستادگی در برابر دشمنان هستند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خانواده های شهدا الگو ایستادگی در برابر دشمنان هستند بر تداوم راه شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با خانواده شهید «عبادالله همتی» در دهستان مورت و خانواده شهبد« علی احمد صیدخانی» در شهر چوار، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز مرهون خون پاک شیهدان است، ابراز کرد: امروز باید تلاش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان گسترش یابد.

 

وی با بیان اینکه به برکت خون پاک شهیدان و صبر و مقاومت خانواده های معزز شهدا، ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد، افزود:  تداوم راه شهدا و قرار گرفتن در مسیر آنان، زمینه ساز حل مشکلات است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی هستند، گفت: نباید نام و یاد شهدا تحت تاثیر هجمه های دشمن به بوته فراموشی سپرده شود بلکه باید همگان تلاش کنیم تا نام و سبک شهدا زنده نگاه داشته شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند احیای فرهنگ شهید و شهادت هستیم، اظهار کرد: خانواده های شهدا افتخار ما هستند و در این دیدارها، هم از شهدا و هم از خانواده های معزز شهدا، درس ایثار و مقاومت را می آموزیم.

 

وی با تقدیر از خانوادهای معزز شهدا، خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است و باید تلاش کنیم در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته گام برداریم.

 

در پایان این دیدار از خانواده های شهید «عبادالله همتی» شهید« علی احمد صیدخانی» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امام جمعه شهرستان چوار، مسولان اجرایی، فرهنگی و نظامی این شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 1116247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha