ساخت یادمان‌ ورزشی شهدای زمین فوتبال چوار۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

علی شائی با بیان اینکه ساخت یادمان‌ ورزشی شهدای زمین فوتبال چوار۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: از طریق یادمان ورزشی شهدای چوار، ارزش‌های دفاع مقدس و ورزش فوتبال به جهانیان معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ظهر امروز(۱ اسفند) در نشست هماهنگی ایجاد یادمان تخصصی ورزشی در زمین فوتبال شهر چوار، اظهار کرد: در بازدیدی که با هدف بررسی ظرفیت‌های راهیان نور تدارک دیده شده است به صورت ویژه زمین فوتبال چوار به عنوان ظرفیت خاص مطرح شده است.

 

« مظفر علی شائی» گفت:  حادثه زمین فوتبال چوار تنها با بزرگداشت‌های سالیانه در سطح استانی و تا حدودی ملی مطرح شده است اما با درایت هوشمندانه‌ مقام معظم رهبری و بیان اینکه شهدای ورزشکار در سطح ملی و جهانی مطرح و الگو باشند به دنبال استفاده از ظرفیت و طرح جهانی موضوع هستیم.

 

 

وی افزود: در این راستا در حوزه ورزش، اقدام به حمایت از تیم‌های ورزشی با نام شهدای زمین فوتبال چوار شد که با حضور در عرصه‌های استانی و ملی رسالت معرفی این حادثه را بر عهده گرفتند. همچنین برای جهانی کردن امر از حوزه ورزش و هنر که در هر جایی نیاز به ترجمه و صحبت ندارد استفاده کردیم و تا حدی موفق بوده‌ایم.

 

 

علی شائی ابراز کرد: پیرو صحبت‌های مقام معظم رهبری و اینکه از طریق این مستطیل سبز، ارزش‌های دفاع مقدس و ورزش فوتبال را به جهانیان معرفی کنیم نیازمند اعتبارات استانی، ملی و نفتی هستیم تا یادمانی را در محل زمین فوتبال افتتاح کنیم.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام  گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت و ساز طرح ابلاغ شد که امسال تنها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد که نتوانستیم حتی سکوهای اطراف زمین را به پیمانکار واگذار کنیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد یادمان با طرح و المان‌های ارزشی است که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و در ۲ سال می‌توان این امر را تحقق بخشید.

کد خبر 1149985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha