خدمات ارزنده موقوفات برای مردم بازگو شود

آیت‌الله پیشنمازی با بیان اینکه خدمات موقوفات به جامعه باید با کمک رسانه‌ها به درستی به مردم منتقل شود، افزود: بسیاری از مردم از خدمات ارزنده موقوفات مطلع نیستند و ضرورت دارد سازمان اوقاف ثمرات ارزشمند وقف و خدمات موقوفات را تشریح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت‌الله «سیدصادق پیشنمازی» امروز(۱۵اسفند) درنشست با حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات اوقاف طی سالهای اخیر اظهار کرد: عنصر ارزنده وقف یک نهاد بسیار پویا و فراگیر است که در تمامی دوران می‌تواند به جامعه بشریت خدمت کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصل فعالیت اوقاف خیرخواهی و کمک به نیازمندان است، افزود: در کنار کمک به نیازمندان باید ابتدا حق و حقوق موقوفات از متصرفین در راستای موازین شرعی دریافت شود.

 

آیت‌الله پیشنمازی فعالیت اوقاف مازندران در خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های معیشتی، درمانی، علمی و مذهبی را ارزنده برشمرد و تصریح کرد: این روند مثبت نیازمند تداوم در خدمت‌رسانی و گسترش فعالیت‌های خیرخواهی از سوی خیرین و سازمان اوقاف است.

 

وی بر ضرورت احیای موقوفات در کشور تاکید کرد و گفت: موقوفات حوزه‌های علمیه در کشور باید احیا و طبق نظر واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است، هزینه شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات موقوفات به جامعه باید توسط سازمان اوقاف با کمک رسانه‌ها به درستی به مردم منتقل شود، افزود: بسیاری از مردم از خدمات ارزنده موقوفات مطلع نیستند و ضرورت دارد سازمان اوقاف ثمرات ارزشمند وقف و خدمات موقوفات را در قالب بسته‌های اطلاع‌رسانی برای مردم بازگو کند.

کد خبر 1154589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha