موکب اربعین اوقاف مازندران در سامرای عراق بر پا می شود

حجت الاسلام حیدری از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرای عراق خبر داد و گفت: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، حجت الاسلام«ابراهیم حیدری جناسمی»، امروز (۲۴فروردین) در جلسه ستاد اربعین استان مازندران با بیان اینکه اوقاف در سامرا موکب خواهد داشت، اظهار کرد: امسال نیز برنامه ریزی شده که در سامرا موکب داشته باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران با بیان اینکه در سامرا مشکلاتی امنیتی دارد، افزود: در سال گذشته تعدادی از عراقی ها در این منطقه سنی نشین به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه اکثر بازار در دست اهل سنت است و به جهت نگاه هایی که به شیعه دارند مشکلاتی داریم، گفت: به دستور حجت الاسلام خاموشی اجناس مصرفی به جزء برنج  از سامرا تامین می شود.

 

حجت الاسلام حیدری به کسب رنبه نخست اوقاف مازندران در اربعین اشاره کرد و افزود: سال گذشته با وجود شیوع کرونا ۱۲اعزام مبلغ به اربعین داشتیم.

 

وی تاکید کرد: تلاش داریم موکب اداره‌کل اوقاف و امورخیریه مازندران با مشارکت هیأت دیاله عراق در شهر مقدس سامرا برپا شود و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را انجام دهد.

 

حجت الاسلام حیدری یادآروشد: در این موکب با صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از زائران حسینی پذیرایی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1165450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha