شب های قدر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در البرز برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: شب های قدر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در البرز برپا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت قدر دانستن شب های قدر در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شب های قدر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در البرز برپا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در قالب تفاهم نامه با صدا و سیمای استانی، از روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان، مستندهای فرهنگی تهیه و منتشر می شود که همین امر زمینه معرفی کانون های مساجد را در رسانه ملی فراهم می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از حضور ائمه مساجد و ائمه جمعه ویژه سخنرانی های تبیین در ماه رمضان بیان کرد: برپایی ویژه برنامه های تبیینی در ماه رمضان از جمله برنامه هایی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نسبت به آن اهتمام دارند. 

 

وی ادامه داد: ائمه مساجد به عنوان مدیران مساجد با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه روزهای ماه رمضان و با توجه به ظرفیت حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، سلسله سخنرانی های تبیین و معرفتی را در نظر دارند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شب های قدر با محدودیت های ویژه برگزار شد که طی سال جاری با توجه به کاهش بیماری این ویژه برنامه عبادی با رعایت قوانین بهداشتی برپا می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1167440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha