برگزاری کلاس‌های تقویتی در مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک

ماسوری گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات، کلاس‌های تقویتی و کمک درسی در مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک در حال برگزاری هستند.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح اقدامات کانون فرهنگی هنری مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: مراسمات شب‌های قدر و عزاداری سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) به همراه پذیرایی و توزیع غذای گرم بین شرکت‌کنندگان برگزار شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک از برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوعات جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری خبر داد و افزود: برگزاری محافل اُنس با قرآن کریم و ختم قرآن به صورت حضوری و مجازی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست مجازی تبیین روز جهانی قدس اذعان کرد: نیروهای مجموعه‌های مسجد نبی اکرم (ص) در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوهی داشتند.

 

ماسوری تصریح کرد: در راستای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی، گوشت گوسفند، نان گرم‌ و بسته‌های خرما میان خانواده‌های کم‌برخوردار به همراه پرداخت کمک‌های نقدی صورت گرفت.

 

وی عنوان کرد: پخت غذای گرم افطاری، تجلیل از مربیان و قاریان قرآن تشویق نوجوانان به قرائت قرآن و اهدای هدیه به آنها، اجرای پنج مرحله پخت و توزیع غذای گرم به عنوان افطاری بین نیازمندان‌ و برپایی ایستگاه صلواتی، از دیگر اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته در ماه رمضان بودند.

 

مدیر کانون نبی‌اکرم (ص) اندیمشک بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات، کلاس‌های تقویتی و کمک درسی در مسجد نبی‌اکرم (ص) در حال برگزاری هستند.

 

وی یاد آور شد: این برنامه‌ها و اقدامات با همکاری امام جماعت، پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران و همچنین واحدهای فرهنگی برادران و خواهران انجام شدند.

 

کد خبر 1172408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha