برپایی سنت حسنه افطاری ساده توسط کانون ثقلین اندیمشک

حجت‌الاسلام مهدوی فاضل از برپایی سنت حسنه افطاری ساده توسط کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع کوی لور اندیمشک در ماه رمضان خبر داد و گفت: نهادینه شدن این سنت حسنه مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

«حجت‌الاسلام بهزاد مهدوی فاضل» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از ماه‌های قمری، تنها ماهی محسوب می‌شود که اسم آن در قرآن ذکر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع کوی لور اندیمشک به حدیث پیامبر اکرم (ص) در مورد ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان گناهان را می‌سوزاند و به عنوان ماه حضرت دوست معرفی شده است.

 

وی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات مسجد جامع کوی لور اندیمشک در ماه رمضان پرداخت و اذعان کرد: خوشبختانه با توفیق الهی و حضور جوانان خوش فکر و اتقلابی این مسجد توانستیم برنامه‌های این ماه عزیز و عظیم را به شکل پرشوری برگزار کنیم.

 

حجت‌الاسلام مهدوی فاضل تصریح کرد: اقامه مستمر نماز جماعت، قرائت دعای عهد بعد از نماز صبح، جزء خوانی قرآن کریم ویژه خواهران، اقامه نماز قضا، برگزاری مراسم شب‌های قدر، محفل اُنس با قرآن، ویژه برنامه دعای کمیل در شب بیست و هفتم ماه رمضان و نماز عید سعید فطر، از جمله برنامه‌های مسجد جامع کوی لور اندیمشک در این ماه به حساب می‌آیند.

 

وی از برپایی سنت حسنه افطاری ساده خبر داد و خاطر نشان کرد: این سنت حسنه به عنوان‌ یکی از مسائلی به شمار می‌رود که نهادینه شدن آن مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

 

کد خبر 1172476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha