رقابت ۶ هزار و ۶۷۷ داوطلب ایلامی در کنکور ارشد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ۶ هزار و ۶۷۷ داوطلب ایلامی در کنکور ارشد امسال همزمان با سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند.

«کریم کوخایی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  با اشاره به حضور ۶ هزار و ۶۷۷ داوطلب در کنکور ارشد، اظهار کرد: این تعداد داوطلب ایلامی به مدت سه روز از چهارشنبه ۲۸ تا جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه برای ورود به دانشگاه‌های کشور با هم رقابت می‌کنند.

 

وی افزود: از مجموع داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سه هزار و ۴۶۲ نفر مرد و سه هزار و ۲۱۵ نفر نیز زن هستند.

 

کوخایی زاده ادامه داد: این آزمون در ۱۳ حوزه امتحانی در سطح استان در شیفت صبح برگزار می‌شود.

 

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: حوزه‌های برگزاری آزمون ارشد در شهرستان دره شهر در پنج حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه علمی کاربردی، ایوان ۲ حوزه دانشگاه آزاد و پیام نور، ایلام سه حوزه و دانشگاه باختر نیز در یک حوزه برگزار می‌شود.

 

کوخایی زاده یادآور شد: سه هزار و و ۸۷۴ داوطلب تنها در حوزه‌های ایلام به رقابت می‌پردازند.

 

وی اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز گذشته آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اخذ کارت خود اقدام کنند.

 

کوخایی زاده تاکید کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه ایلام مستقر می‌شود و تمامی داوطلبان می‌توانند در صورت هر گونه مغایرت برای رفع اشکال به این باجه مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: هر چه سریع‌تر کارت ورودی خود را دریافت کنند تا زمان کافی برای رفع نقص کارت‌های خود داشته باشند.

 

دانشگاه ایلام با هف هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۲۵ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

کد خبر 1176407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha