ضرورت جدی گرفتن ‌آموزش های ازدواج ویژه جوانان در جهرم

حجت الاسلام مدبر بر ضرورت جدی گرفتن ‌آموزش های ازدواج ویژه جوانان در جهرم تاکید کرد و گفت: باید عواملی چون دخالت خانواده ها، فقدان آموزش های کافی قبل از ازدواج جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (شنبه ۱۱ تیر) در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جهرم گفت:‌ یکی از برکات دیدار و حضور در ادارات مختلف این است که از نزدیک مسائل و مشکلات را مشاهده کرده و بتوانیم برای رفع آنها کاری انجام دهیم.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مقوله مالکیت و ملک و مال آنقدر مهم است  که‌ در دین ما هم سنگ جان دانسته شده است،افزود: همانطور که جان مومن ارزش دارد مالش نیز دارای ارزش است و اگر کسی در دفاع از مالش کشته شود شهید محسوب می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این حساسیت و ارزش اداره ای چون ثبت اسناد و املاک را نشان می دهد که امور تثبیت و مالکیت را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام مدبر با توجه به افزایش آمار ثبت طلاق اظهار داشت: باید به این مهم توجه کرد که موضوع طلاق یک معلول است و لذا علل آن باید ریشه یابی شده و با کارهای کارشناسی چون تفکیک محلات و آسیب های هر منطقه، علت افزایش طلاق مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید عواملی چون دخالت خانواده ها، فقدان آموزش های کافی قبل از ازدواج جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: در سیستم آموزشی بعضا تمام هدف موفقیت در کنکور و فرا گرفتن فرمول‌های گوناگون است اما واقعا چه مقدار فرمول های زندگی آموزش داده و فرا گرفته می شود.

کد خبر 1191970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha