تمامی ادارات باید در خمام مستقر شوند

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه از شهرستان شدن خمام یکسال و هشت ماه می‌گذرد، گفت: تمامی ادارات باید در خمام مستقر شوند.

حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارکرد: خمام یکسال و هشت ماه است که شهرستان شده و هنوز ۵۰ درصد ادارات در آن مستقر نشده‌اند.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه مطابق قوانین منطقه‌ای که شهرستان در آن تاسیس می‌شود و از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا می‌کند باید تمامی ادارات در آن مستقر شوند افزود: اداراتی که در خمام تاسیس نشده‌اند باید هرچه سریع‌تر با تمامی تجهیزات و امکانات مستقر شوند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ادارات و نهادها در خمام مستقر نشده و مردم در این خصوص گلایه دارند، تصریح‌کرد: بعضی ادارات در شهرستان خمام مستقر شده‌اند ولی این ادارات فقط در حد یک تابلو بوده و از کمترین تجهیزات نیز محروم هستند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه این ادارات مستقر شده نیز از نظر سازمانی و تشکیلاتی، چارت سازمانی و تشکیلاتی ندارند، گفت: اگر قرار است خمام شهرستان باشد ادارات در آن باید با تمام تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مستقر شوند.

 

امام جمعه خمام خاطرنشان‌کرد: از مسئولین ذیربط خواهشمندم این موضوع را پیگیری کرده و هرچه سریع‌تر مشکل استقرار ادارات با تمامی امکانات را برطرف کنند.

کد خبر 1195066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha