ثبت ۶ هزار گروه جهادی در کشور/ رزمایش کمک مومنانه ادامه دارد

سردار زهرایی گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید در کشور ثبت شده که این به برکت خون شهید سلیمانی است.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «محمد زهرایی» امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در بیست و سومین مرحلخ از رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج استان گلستان اظهارکرد: اجرای نهضت کمک مومنانه با رویکرد تکریم خانواده‌های نیازمند و محروم است و در همه این رزمایش‌ها تلاش کردیم تا این موصوع را به عنوان یک اصل بنیادین سرلوحه کار قرار دهیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: نهضت کمک مومنانه با نگاه به سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) کریمانه است و رویکرد بسیج سازندگی نسبت به این رزمایش، الگوبرداری از رفتار امام حسن (ع) در قبال محرومان است.

 

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت و انقلاب بوده‌اند، گفت: امروز دشمنان ما تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران وارد میدان کرده‌اند اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف و درایت و تدبیرهای رهبر معظم انقلاب ما را از پیچ های سخت عبور داده است.

 

سردار زهرایی افزود: طبق وعده الهی اگر در مسیر خداوند باشیم، نصرت الهی نیز نصیب‌مان خواهد شد و بر اساس آیه صریح قرآن عاقبت و پایان کار از آنِ مستضعفان است.

 

وی با اشاره به گسترش گروه‌های جهادی در کشور گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید در کشور ثبت شده که این به برکت خون شهید سلیمانی است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: طبق دستور و فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نهضت کمک مومنانه برای خدمت رسانی به مردم استمرار خواهد داشت و نهادهای حمایتی و انقلابی همچنان پای کار مردم خواهند بود.

 

کد خبر 1196000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha