اطعام ۳۰۰۰ هزار نفر  در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم سه هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده شاه فرج الله علیه السلام شهر یاسوج اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم سه هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از زحمات خدام و امنا بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ویژه برنامه های جشن عید سعید غدیر خم در ۱۵ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بیش از ۶ هزار نفر زائر برگزار شد.


وی با نقل روایتی گفت: جابربن عبد الله انصارى مى گوید«از رسول خدا (ص) شنیدم که به على بن ابى طالب علیه السلام فرمود : اى على، تو برادر و وصى و وارث و جانشین من در میان امت من در زمان حیات و بعد از مرگ منى . دوستدار تو دوستدار من و دشمن و کینه  توز تو دشمن من است». و در حدیثی دیگر امام کاظم (ع) فرمود : «ولایت على علیه السلام در کتاب هاى همه پیامبران ثبت شده و هیچ پیامبرى مبعوث نشد، مگر با میثاق نبوت محمد (ص) و امامت على (ع)».


حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان گفت: در این جشن ها به افراد با نام علی هدیه های تبرکی اهدا و خطبه عقد یک زوج جوان خوانده شده است.

 

 

 

کد خبر 1197694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha