بیش از یکصد سال نماز جمعه در شهر جهرم تعطیل نشده است

حجت الاسلام مدبر با اشاره به پیشینه درخشان نمازجمعه در جهرم گفت: بیش از یکصد سال نماز جمعه در شهر جهرم تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (پنجشنبه ۶ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: یکی از وظیفه و مشترکان اصحاب رسانه و ائمه جمعه در رسالت آنان است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه هم یک رسانه محسوب می شود، افزود: بیش از یکصد سال نماز جمعه در شهر جهرم تعطیل نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهری در سطح کشور سراغ نداریم که با این سابقه اقامه نماز جمعه شده باشد، بیان کرد: نماز جمعه جهرم جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد که محصول تلاش بزرگان و گذشتگان است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ائمه جمعه ارتباط با مردم به ویژه جوانان است، عنوان کرد: ما در زمینه ارتباط با جوانان عملا زیاد موفق نبودیم و امیدواریم بستری فراهم شود تا حداقل هفته ای یکبار با جوانان شهرستان جلسه داشته و مسائل، دغدغه ها، مطالبات آنان را دنبال کنیم.

 

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست خبری به بحث ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرد و گفت: مسئله اتباع بیگانه باید ساماندهی شود چرا که مشکلات فرهنگی، اخلاقی و … در پی دارد.

 

امام جمعه جهرم عنوان کرد: باید بتوانیم مسئله ورود اتباع بیگانه را به شهرمان مانند بسیاری از شهرهای دیگر برطرف کنیم.

کد خبر 1200675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha