اجرای رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی به میزبانی استان فارس با رویکرد مسئله محوری

سردار زهرایی گفت: رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی به میزبانی استان فارس با رویکرد مسئله محوری و با مشارکت گروه های جهادی قشرهای مختلف بسیج اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمد زهرایی»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در رزمایش جهاد دامپزشکی استان فارس گفت: رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی به میزبانی استان فارس با رویکرد مسئله محوری و با مشارکت گروه های جهادی قشرهای مختلف بسیج اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: فارس در بسیاری از عرصه ها همواره پای کار است و میزبانی از این رزمایش تخصصی نیز نمونه دیگری از این عرصه حضور استان فارس به شمار می رود.

وی اضافه کرد: هدف امید آفرینی  و ارائه خدمات تخصصی به مناطق محروم از اهداف رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی است که استان فارس میزبانی از آن را عهده دار شده است.

سردار زهرایی تاکید کرد: 42 هزار گروه جهادی و با حضور  900 هزار جهادگر در کشور فعالیت می کنند و حرکت های جهادی با وجود شوراها و مجامع جهادی که از طریق انتخابات در سراسر کشور انتخاب شد باعث ایجاد محتوا سازی و اندیشه ورزی شده است.

وی ادامه داد: 543 شورای جهادی و مجمع جهادی در کشور وجود دارند که بستر کار جهادی را فراهم می کنند و تاکنون 165 قرارگاه شکل گرفته و رزمایش های مختلفی طرح ریزی خواهد شد.

سردار زهرایی تصریح کرد: بهار خدمت و رزمایش «جهادگران فاطمی» نمونه ای از رزمایش های سال جاری است و اقشار تخصصی بسیج نیز باید رزمایش های تخصصی را انجام دهند و استان فارس رزمایش جهاد دامپزشکی را به مدت سه روز و با حضور  625 جهادگر در قالب 125 تیم و گروه جهادی میزبانی می کند.

وی گفت: ارائه خدمت تخصصی به محرومان و مستضعفان  و عشایر به عنوان یکی از ذخایر انقلاب اسلامی باید همواره مورد توجه گروه های جهادی و ماموریت های جهادی قرار بگیرد.

کد خبر 1206517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha