کاهش ۴۷ درصدی میزان تصادفات رانندگی منجر به فوت نسبت به سال گذشته در اندیمشک

جهانگیری با بیان اینکه میزان تصادفات منجر به مرگ این شهرستان امسال در مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد کاهش پیدا کرده است گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع گره‌های ترافیکی و احداث سرعت کاه نقش مؤثری در این زمینه داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) در نشست شورای ترافیک  شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه میزان تصادفات منجر به مرگ این شهرستان امسال در مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد کاهش پیدا کرده است اظهار کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و رفع گره‌های ترافیکی و احداث سرعت کاه نقش مؤثری در این زمینه داشته‌اند.

 

فرماندار و رئیس شورای ترافیک اندیمشک افزود: زيباسازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در حاشیه کمربندی انجام و علائم راهنمایی رانندگی در برخی از نقاط حادثه‌خیز نصب خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و افزایش چند برابری حجم تردد در محورهای  مواصلاتی شهرستان اندیمشک، ضرورت دارد روشنایی و لکه‌گیری محورهای ورودی و خروجی این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: در جهت کاهش بار ترافیکی و تسریع در تردد شهروندان، طرح ساماندهی گذرگاه راه‌آهن کوی فرهنگیان به کوی رسالت در حال انجام است و در جهت تسریع در عبور و مرور ۲ ایستگاه راهبند راه‌آهن در مسیر رفت و برگشت راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از عموم شهروندان که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند و در جهت فرهنگ ترافیکی با پلیس همکاری می‌کنند خاطر نشان کرد: بستن کمربند ایمنی، فرهنگسازی ترافیکی و رعایت سرعت مطمئنه سبب کاهش میزان تصادفات رانندگی می‌شود.

 

کد خبر 1207706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha