نمایش «خانواده نسبتاً خوشبخت» در رشت اجراء شد

هدایتی گفت: نمایش «خانواده‌ نسبتاً خوشبخت» از نمایش‌های راه یافته به بخش نهایی جشنواره تئاتر خیابانی پلیس در مدارس شهرستان رشت اجرا شد.

«یوسف هدایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهارکرد: نمایش «خانواده نسبتاً خوشبخت» که به بخش نهایی جشنواره تئاتر خیابانی پلیس راه یافته بود، در مدارس شهرستان رشت اکران شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا با بیان‌اینکه نمایش «خانواده نسبتاً خوشبخت» به همت کانون هنرمندان تهیه شده است، افزود: این نمایش در مدارس شهید عالمی و شهدای مدافع حرم برای دانش آموزان به اجرا درآمد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی تصریح‌کرد: نمایش خیابانی «خانواده‌ نسبتاً خوشبخت» را بابک زینالی از هنرمندان آستارایی کارگردانی کرده و بازیگرانی همچون علی پایدار، مصطفی صالحی، شبنم عطری و ساره اسکندرزاده در آن به ایفای نقش پرداختند.

 

هدایتی با اشاره به اینکه با اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر خیابانی پلیس پیام‌های اجتماعی به دانش‌آموزان منتقل می‌شود، گفت: گروه نمایشی کانون بسیج هنرمندان، نمایش‌نامه‌ خوانی و نمایش خیابانی در حوزه دفاع مقدس را در برنامه دارند که در سطح مدارس و مناطق پرتردد شهر مرزی بندر آستارا به اجرا در خواهد آمد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: هفت نمایش به بخش نهایی جشنواره‌ تئاتر خیابانی پلیس راه یافته است که در مدارس استان گیلان به اجرا در می‌آیند.

کد خبر 1226498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha