لزوم برخورد قاطعانه با عاملان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه جبران حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)۹ جز با اقدام قاطع انجام نمی شود، گفت: برای جبران این اقدام نیز باید ریشه ها را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز جمعه (۶ آبان) در خطبه های نماز جمعه جهرم با اشاره به حادثه خونبار و اسف بار تروریستی در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، گفت: این حادثه دل همه مردم را به درد آورد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به پیام رهبری (مدظله العالی) در پی حادثه به شهادت رسیدن جمعی از زائران آستان مقدس احمد بن موسی (ع)، افزود: رهبری انقلاب (مدظله العالی) در پیام خود فرمودند قطعاً عاملان این فاجعه به سزای اعمالشان می‌رسند.

 

وی با تاکید بر اینکه داغ عزیزان و هتک حرمت برای ما نیز دردناک است، بیان کرد: شیعیان وقتی می‌خواهند به جایی پناه ببرند آستان مقدس حرم امامزادگان است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه جبران این حادثه تروریستی جز با اقدام قاطع انجام نمی شود، تصریح کرد: برای جبران این اقدام نیز باید ریشه ها را پیدا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه عموم مردم از مماشات های زیاد، کوتاه آمدن ها، بخشش و رافت اسلامی صبرشان سرریز شده است، اظهار کرد: مردم تا کی باید شاهد تعرض به جان، مال و ناموس شان باشند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه رهبری انقلاب (مدظله العالی) فرمودند در این قائله ها هر کس وظیفه ای دارد و وظیفه مردم این بود که احساسی عمل نکنند، گفت: مردم نیز پای این حرف ایستاده و در برابر آشوب ها و اغتشاشات کظم غیظ به خرج دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه وقت آن رسیده تا مسؤلان جواب دندان شکنی به بدخواهی ها بدهند، اظهار کرد: از ریشه های نزدیک این غائله ها وهابیت خبیث و حکام سعودی هستند؛ بن سلمان ملعون صراحتا گفت که جنگ را به درون ایران می کشاند.

 

امام جمعه جهرم پدید آورنده داعش را حکومت عربستان برشمرد که نباید در مقابل آنها کوتاه آمد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در جریان این غائله ها چیزی جز اعمال قانون نمی خواهند، تصریح کرد: از مسئولان درخواست داریم با افراد و جریاناتی را که در غائله اخیر نقش داشتند برخورد قانونی شود.

 

کد خبر 1227033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha