اغتشاش با آتش تهیه کشورهای غربی است

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: اغتشاش با آتش تهیه کشورهای شرور آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان خمام با تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه شهدایی که این روزها به خاطر حفاظت و برقراری امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامیداشت.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه بسیج خار چشم دشمنان و امید دل دوستان است، افزود: بسیج پاره تن ملت و حاضر درهمه صحنه‌های انقلاب است.

 

وی بسیج را بازوی توانمند ولایت دانست و تصریح‌کرد: ملت ایران همه بسیجی هستند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: تفکر بسیجی یعنی اخلاص در عمل، ولایتمداری، فدایی ولایت و مردم بودن و همه دیروز دیدند آن بسیجی که در حال خنثی کردن مواد منفجره بود و در دست خود او منفجر شد ولی می‌گفت مواظب باشید به مردم آسیبی نرسد.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه این روزها دشمن جنگ شناختی راه انداخته و شبکه‌های BBC، اینترنشنال، من و تو، صدای آمریکا و رادیو فردا و عوامل آنها با شعار مغالطه‌آمیز زن، زندگی، آزادی و با چند شبهه، فضای جنگ شناختی و اغتشاشات میدانی را مدیریت می‌کند، ادامه داد: شبهات آزادی، رفراندوم، دروغ‌ها و اخبار جعلی و تهمت‌ها را در تمام محافل عمومی و دانشگاه‌ها و مدارس مطرح می‌کنند و هدف‌شان ناامیدی وبدبینی و بی‌‌اعتمادی در جامعه به ویژه بین جوانان ونوجوانان نسبت به نظام است.

 

وی با بیان‌اینکه وجود مشکلات در ایران مثل دیگر کشورها قابل انکار نیست، اضافه‌کرد: الان در اروپا مردم یخ می‌زنند و هیزم در سوپر مارکت‌ها می‌فروشند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه راه حل هر مشکلی لزوما تغییر نظام سیاسی، شورش و فاز امنیتی نیست، تصریح‌کرد: با این اقدامات نه تنها مشکل برطرف نمی‌شود بلکه منجر به تفرقه اجتماعی و تخریب می‌شود و مانع پیشرفت است.

 

امام جمعه خمام،اغتشاش با آتش را تهیه کشورهای شرور آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی دانست و اظهارکرد: مسجد سوزی وقرآن‌سوزی و برداشتن چادر از سر زن مسلمان کار مسلمان نیست مگر اینکه مست لایعقل باشد کما اینکه درهمین اغتشاشات افراد زیادی را درحالی که مست بودند را دستگیرکردند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها در جریان اغتشاشات شنیع‌ترین رفتارخشونت ‌آمیز وغیر اخلاقی درکف برخی خیابان‌ها انجام دادند، گفت: عبارت حجاب اجباری غلط است مثل اینکه بگویند نماز و روزه اجباری، نماز و روزه و حجاب واجب است و حکم الهی است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه مردم ما عفیف‌اند و فرهنگ‌شان یک روزه تغییر نمی‌کند، ادامه داد: این روزها نیز می‌گذرد و قانون نیز حاکم می‌شود.

 

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه حجاب قانون است و مثل عبور از چراغ قرمز که باید جریمه بشوند افراد بی‌حجاب هم جریمه خواهند شد و از چراغ  قرمز عبور کنی باید جریمه پرداخت و اگر پرداخت نشود خودروی شما متوقف خواهدشد، تصریح‌کرد: بی‌حجابی جرم است و علاوه بر قیامت که« انامن المجرمین منتقمون» درجامعه هم خلاف قانون است و جریمه خواهید شد.

 

وی اضافه‌کرد: شل حجاب‌ها، همه کشف حجاب می‌کنند ولی نمی‌دانستند مردم ما هر سطی از حجاب‌شان را حجاب می‌داننند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، تصریح‌کرد: مطالعه را باید وظیفه بدانیم و برای نوجوانان و جوانان لازم است و اگر اهل مطالعه باشیم فریب فضای مجازی را نمی‌خوریم.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه بیشتر ادارات شهرستان استقلال پیدا کرده و قول استاندار درباره تکمیل 2 مرکز فرهنگی در حال اجرایی شدن است، گفت: نزدیک به ۹۷ درصد ادارات در شهرستان خمام مستقل شده‌اند.

 

 

کد خبر 1233339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha