دشمن در جنگ ترکیبی شکست می خورد

سردار زهرایی گفت: دشمنان ما باید بدانند در جنگ ترکیبی که با استفاده همه عوامل و دستگاه‌ ها و ابزاری که مورد استفاده قرار داده است و با وجود اینکه زیست مجازی را در فضای حقیقی جستجو می ‌کند بار دیگر شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار محمد زهرایی، امروز پنج شنبه (10 آذر) در همایش «طلایه ‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی» استان فارس که در ورزشگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز برگزار شد، گفت: گفت: ما دشمنان کشور را در جنگ گرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی شکست داده ایم و برای همین دشمن با جنگ رسانه ای و ترکیبی سعی دارد به ما هجوم آورد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: دشمنان ما باید بدانند در جنگ ترکیبی که با استفاده همه عوامل و دستگاه‌ ها و ابزاری که مورد استفاده قرار داده است و با وجود اینکه زیست مجازی را در فضای حقیقی جستجو می ‌کند بار دیگر شکست خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان ولایت، بسیجی بودن و خدمت ‌رسانی به دیگران باشیم عنوان کرد: تقویت پیوندهای اجتماعی قوی در کشور موجب می شود تا در مسیر ذلیل کردن دشمنان خود گام برداریم.

سردار زهرایی تصریح کرد: امروز ما در عرصه نبرد تمدنی، جنگ اراده ها و جنگ دلدادگی و وارستگی قرار داریم و دشمن را یقینا بار دیگر شکست خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: مردم ما با استفاده از همه ظرفیت‌ ها نقشه دشمن برای ایجاد ناامیدی میان ملت ما را نابود کرده اند و به طور استوار در مسیر خود به سمت امیدواری گام برمی دارند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش «طلایه ‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی» استان فارس اظهار کرد: شرکت کنندگان در این اجتماع، سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی هستند و این همایش نمونه ای از اقدامات فرزندان ولایت برای خدمات رسانی به مردم است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره ارادت مردم کشور به اهل بیت (ع) بیان کرد: امروز شاهدیم که بانوان ما به تاسی از حضرت زینب (س) و برادران ما به تاسی از حضرت ابوالفضل (ع) نوای «لبیک یا خامنه ‌ای» می گویند.

 

کد خبر 1236856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha