عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد زنجان برپا می شود

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سینه زنی و حرکت دسته عزاداری به میزبانی مساجد زنجان از امشب بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با مشارکت بچه های مسجد در مساجد زنجان برگزار می شود.

 

به همین منظور ویژه برنامه ایام فاطمیه با نوای مادحین حامد مهدی خانی و حسین محمدی دوشنبه 5 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به یاد شهید محسن حججی در مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ زنجان همراه با احسان شام برگزار می شود.

 

در فاطمیه شهرستان سلطانیه نیز مراسم عزاداری به مدت سه شب از 4 دی ماه با سخنرانی ححج الاسلام سید امیر صفوی،سید عمران حسینی نسب و اسلام مردانی و با نوای هادی خداکرمی، حسین بگدلی، رجب خاصی و علی اصغر محمدی اجرا می شود.

 

مراسم عزاداری از ساعت 20:30 از 4 تا 6 دی ماه در محل فاطمیه این شهرستان با عزاداری و سینه زنی عموم مردم اجرا می شود.

 

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اسلام آباد زنجان نیز مراسم عزاداری ایام فاطمیه را با سخنرانی حجت الاسلام علی محمدی و با نوای غلامرضا جعفری پور و حسین بیگدلی امشب 5 دیماه بعد از نماز مغرب و عشاء با احسان شام اجرا می شود.

 

درحسینیه اعظم زنجان نیز مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام بابایی و با نوای مداح حسن بیات امشب ۵ دی ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود همچنین مراسم عزاداری ویژه خواهران عصر امروز ساعت 15 در این مکان برپا می شود.

کد خبر 1242367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha