روند برگزاری آزمون کنکور سراسری در رضوانشهر بسیار منظم است

صفوی با اشاره به اینکه روند برگزاری آزمون بسیار منظم است گفت: در بازدید انجام شده از حوزه‌های برگزاری آزمون، فاصله صندلی‌ها، مراقبین و داوطلبان و تمامی دستورالعمل های سازمان سنجش به درستی اجرا شده است.

سیدنادر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: برای حفظ سلامت شرکت کنندگان و ایجاد شرایطی جهت آرامش بیشتر، تمهیدات لازم به منظور آماده سازی محیط برای کنکور سراسری در شهرستان انجام شده است.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر آماده سازی شرایط روحی فرزندان از سوی خانواده ها برای رقابت در این آزمون علمی افزود: داوطلبین کنکور نسبت به رعایت دستورالعمل های سازمان سنجش توجه داشته باشند.

 

وی گفت: در آزمون سراسری امسال 870 نفر دانش آموز رضوانشهری شرکت کرده اند، که از این تعداد 485 نفر دانش آموز دختر و 385 نفر دانش آموز پسر در دو حوزه امتحانی شهرستان در روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30دی به رقابت خواهند پرداخت.

 

صفوی با اشاره به اینکه روند برگزاری آزمون بسیار منظم است خاطرنشان کرد: در بازدید انجام شده از حوزه‌های برگزاری آزمون، فاصله صندلی‌ها، مراقبین و داوطلبان و تمامی دستورالعمل های سازمان سنجش به درستی اجرا شده است.

 

 

کد خبر 1247604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha