آنهایی که روزی بخش‌هایی از این مملکت را فروختند حالا مدعی وطن‌ دوستی شده‌اند

آسیابی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران گفت: آنقدر تبلیغات رسانه ای دشمن مسموم است که آنهایی که روزی بخش هایی از این مملکت را فروختند حالا مدعی وطن دوستی شده اند.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدر آسیابی در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان اظهارکرد: جهاد تبیین مورد تاکید و دغدغه مقام معظم رهبری است و دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

 

رئیس کل دادگستری گلستان با اذعان به اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب ضعیف عمل کرده‌ایم، گفت: یکی از آسیب هایی که امروز داریم این است که نوجوانان و جوانان ما نسبت به دستاوردهای انقلاب آگاهی کافی ندارند.

 

وی افزود: در سایه فضای مسموم تبلیغات رسانه های معاند، آنهایی که روزی بخش هایی از این مملکت را مانند بحرین و بخش هایی از آذربایجان فروختند حالا مدعی وطن دوستی شده اند.

 

آسیابی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید به روایت تصاویر و آمار به اطلاع مردم برسانیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

وی همچنین اقدام اخیر اتحادیه اروپا را تلاش مذبوحانه دشمنان برای سرپدش گذاشتن بر شکست هایشان عنوان کرد و پیشنهاد داد: با توجه به اینکه سپاه طبق قانون اساسی حافظ اصلی انقلاب و دستاوردهای آن است در برنامه های دهه فجر امسال تکریم سپاه مورد تاکید و توجه قرار داشته باشد.

 

کد خبر 1248286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha