دستاوردهای انقلاب در مساجد زنجان تبیین می شود

به گفته اسلامی، توزیع عدالت فرهنگی، انعکاس مشکلات مردم و مساجد و تبیین دستاوردهای انقلاب از اهداف اصلی برنامه دیدار چهره به چهره مدیران با مردم در ۲۰ مسجد زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی امروز در نشست با مدیران مسئول کانون های مساجد استان زنجان با موضوع کمیته مساجد ستاد دهه فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: کمیته مساجد ستاد دهه فجر امسال بر عهده کانون های مساجد قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به تقارن میلاد امام علی(ع) و امام جواد(ع) با دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای این ایام برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

وی به برگزاری برنامه" 20 مسجد 20 مدیر" از  12 تا 21 بهمن ماه خبر داد و افزود: هریک از مدیران حاضر در مساجد نماینده استاندار در مسائل دولتی خواهد بود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان افزود: این برنامه دیدار چهره به چهره و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اصلی ترین شعار دهه فجر امسال جهاد تبیین است، افزود: دغدغه مسجد و مردم محل در مساجد را به گوش مدیران برسانید.

 

وی افزود: توزیع عدالت فرهنگی و انعکاس مشکلات مردم و مساجد از اهداف اصلی این برنامه است و در شهرستان های تابعه نیز این برنامه با همکاری فرمانداران اجرا می شود.

کد خبر 1249989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha