نقش طلاب بسیجی در مسئله جهاد تبیین بر کسی پوشیده نیست

سردار کریمی گفت: طلاب بسیجی و روحانیون امروز نقش مهمی در مسئله جهاد تبیین و ارتباط موثر با نسل جدید و نوجوان جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت لاب بسیجی در برنامه های جهادی گفت: جهادی عمل کردن از شاخصه های مهم بسیج طلاب است

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تشکیل بسیج طلاب و روحانیون بیان کرد: تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی با تاکیدات حضرت امام(ره) انجام شد واین نشان از اهمیت فعالیت های بسیجی و جهادی و همچنین اهمیت مشارکت طلاب در این عرصه است.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئله جهاد، ایثار و شهادت طلبی در بین طلاب ریشه ای دیرینه  و سابقه تاریخی دارد، افزود: طلاب در طول انقلاب اسلامی در جهاد های دفاعی، رزمی، تبلیغی، علمی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال داشته و همواره پیشگام بودند.

 

این مقام ارشد استان با بیان اینکه در همه عرصه ها و صحنه ها طلاب با احساس مسئولیت وارد میدان جهاد شدند، خاطر نشان کرد: طلاب بسیجی و روحانیون امروز نقش مهمی در مسئله جهاد تبیین و ارتباط موثر با نسل جدید و نوجوان جامعه دارند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت های در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج طلاب استان اقدامات زیرساختی خوبی در فعالیت های تبلیغی و تبیینی انجام داده که تشکیل بیش از ۳۵ هیئت اندیشه ورز و قرارگاه جهاد تبیین از جمله آنها است.

 

سردار کریمی همچنین با تاکید بر اینکه گروه های جهادی بسیج طلاب استان از موفق ترین گروه ها هستند، ادامه داد: بحمدالله این گروه ها در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و امروز برای تحقق رسالت های مهم بسیج طلاب هم افزایی و مشارکت با همه دستگاه های فرهنگی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1253129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha