دوره توانمندسازی مربیان گروه های سرود مساجد زنجان برگزار می شود

به گفته اسلامی، دوره توانمندسازی مربیان گروه های سرود مساجد زنجان روز پنج شنبه(۴ اسفندماه) با حضور ۲۰ تن از مربیان گروه سرود در فرهنگسرای زندگی زنجان برگزار می شود.

محسن اسلامی-مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی گروه های سرود در زنجان اظهار کرد: این دوره یک روزه پنج شبنه (4 اسفندماه) با حضور 20 تن از مربیان گروه سرود مساجد زنجان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه مذکور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، شهرداری و حوزه هنری زنجان اجرا می شود، گفت: این دوره با حضور استاد غلام نژاد و با هدف توانمندسازی مربیان گروه سرود مساجد برگزار خواهد شد.

 

اسلامی با یادآوری اینکه در سامانه بچه های مسجد 32 گروه سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به ثبت رسیده است، یادآور شد: از این تعداد 20 گروه سرود فعال است و به صورت مشترک با سپاه نیز همکاری می کنند.

 

وی همچنین یادآور شد: دوره توانمندسازی مربیان گروه های سرود مساجد مختص مربیان و سرپرستان گروه سرود با موضوع مبنای اولیه تشکیل گرود سرود و آهنگ سازری اجرا می شود.

کد خبر 1253799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha