لزوم دوراندیشی برای آینده به عنوان نخستین اسباب پیشرفت جامعه

حجت الاسلام مدبر لزوم دوراندیشی و برنامه ریزی برای آینده را از نخستین اسباب پیشرفت دانست که در نهایت مردم از آن منتفع می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز دوشنبه (۸ اسفند) در دیدار هیات مدیره مرکز رشد فناوری جهرم با تاکید بر اهمیت مراکز رشد و فناوری در توسعه علم و خودکفایی، آن را باعث جذب جوانان مستعد و گسترش شرکت های دانش بنیان که اشتغال و کارآفرینی را به دنبال دارد دانست.

 

امام جمعه جهرم لزوم دوراندیشی و برنامه ریزی برای آینده را از نخستین اسباب پیشرفت دانست که در نهایت مردم از آن منتفع می شوند.

 

وی عنوان کرد: در هر کاری که قرار است در شهرستان اجرا شود، بایستی آینده را در نظر داشت و لذا مسئولین صرفا دوران مسئولیت خود را مشاهده نکنند و دریچه ای از آینده را مد نظر قرار دهند. 

 

حجت الاسلام مدبر با ذکر روایتی از جلسه مقام معظم رهبری با فعالین عرصه موشکی و تاکید ایشان بر لزوم خودکفایی، گزینه شایسته سالاری را از جمله موارد مهم انتخاب مدیران دانست تا افراد دلسوز و با تجربه در سنگر مسئولیت قرار گیرند که فارغ از سیاسی کاری با تکیه بر توان داخلی، زمینه رشد و توسعه در حوزه های مختلف را فراهم کنند.

 

در این دیدار، دوراندیش، مدیر مرکز رشد و فناوری جهرم با ارائه گزارشی از فعالیت این مرکز و درخشش شرکت های دانش بنیان حاضر، نقش مجمع خیرین کارآفرین در پیشرفت این شرکت ها که اشتغال جوانان مستعد را در پی داشته است یادآور شد.

کد خبر 1254893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha