پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با تامین ۱۲۳ هزار جهیزیه آسان برای جوانان

مدیرعامل قرارگاه محرومیت‌ زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به ضرورت ترویج ازدواج آسان از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم فرامین رهبری معظم انقلاب را با ۱۲۳ هزار جوان از طریق تأمین جهیزیه آسان عملی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد جواد فولاد پور عصر امروز (۱۳ اسفند ماه) در آئین اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در گلزار شهدای شهر یاسوج با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، اظهار کرد: این بنیاد بر اساس امر اطاعت از ولایت جهت ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده تاسیس شده است.

 

مدیرعامل قرارگاه محرومیت‌ زدایی بنیاد بین‌المللی و خیریه آبشار عاطفه‌ها به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب برای ترویج ازدواج آسان و پیگیری آسیب‌های ازدواج پرداخت و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری درصدد و تلاش برآمدیم تا فرامین رهبری معظم را در عمل محقق کنیم.

 

وی بر ضرورت ترویج ازدواج آسان از نگاه مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: تلاش کردیم فرامین رهبری معظم انقلاب را با ۱۲۳ هزار جوان از طریق تأمین جهیزیه آسان عملی کنیم.

 

فولاد پور خاطرنشان کرد: امروز در استان جوانانی داریم که در کنار تأمین جهیزیه ۳۱۳ موردی آنها، توجه به معنویت و استحکام خانواده‌ها بعد از تشکیل خانواده است و در این راستا بسته‌های فرهنگی شامل کتاب احادیث، کتب خانواده و قرآن را به آنها هدیه خواهیم داد.

 

مدیرعامل قرارگاه محرومیت‌ زدایی بنیاد بین‌المللی و خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به آسیب‌های ناشی از تبلیغات سوء رسانه‌های معاند و تهدید بنیاد خانواده، یادآور شد: بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت‌ گرفته علت طلاق در بین جوانان فاصله‌گرفتن از معنویت و فرائض دینی است.

 

وی با بیان اینکه برای طی طریق الی الله به توکل، انجام فرایض دینی و توحید شناسی نیاز داریم، افزود: پیاده‌سازی فرائض دینی و توجه به حقوق مرد و زن در محیط خانواده، توکل به قرآن، توسل و تمسک به اهل‌بیت علیهم‌السلام، قرآن و پیاده‌سازی آنها در محیط زندگی نیز باعث استحکام محیط خانواده‌ها خواهد شد.

کد خبر 1255888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha