همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

مدیر ستا فهما خوزستان، از برگزاری مراسم ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد و تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری استان با حضور حجت‌الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت 18 اسفند سی‌امین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: یکی از این برنامه‌ها نشست شورای راهبردی کانون‌های مساجد بود که روز یکشنبه (14 اسفند) با حضور فرهیختگان، نخبگان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، اساتید حوزه و دانشگاه و کانون‌های مساجد در اهواز برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: در این نشست حاضران به بیان طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات خود جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، دینی، هنری، کتابخوانی، ورزشی و ... در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پرداختند.

 

حجت‌الاسلام سمیری، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های ما همایش تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان است که فردا سه‌شنبه (16 اسفند) با حضور مسئولان کشوری و استانی و اعضای کانون‌های مساجد استان در تالار شهید قاسم سلیمانی شرکت ملی حفاری برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان به سخنرانی می‌پردازند.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان، اذعان کرد: تقدیر از سه خانواده شهید کانون‌های مساجد استان، تقدیر از خانواده مجاهد بصیر مرحوم حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی و تجلیل از فعالان و منتخبان کانون‌های مساجد استان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

وی برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و جشن خانوادگی به مناسبت تقارن ولادت با سعادت امام زمان (عج) و سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، رژه موتوری و خودرویی کانون‌های مساجد، افتتاح چند کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان و حضور یکپارچه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

 

کد خبر 1256184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha