کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی دینی و فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد در سراسر کشور هستند

عموزاده با تبریک سالروز تاسیس ستاد کانون های مساجد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش اساسی در اشاعه فرهنگ دارند تصریح کرد: کانون های مساجد بازوی دینی و فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور هستند.

امیرعلی عموزاده در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم،با تبریک ۱۸اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی دینی و فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور هستند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد همیشه با کم ترین امکانات بیش ترین بهره وری را داشته اند و اگر کانون ها وجود نداشتند به طور حتم در حرکت رو به رشد حوزه فرهنگ و هنر خلل ایجاد می شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: ما کانون های فرهنگی هنری مساجد را از ارشاد جدا نمی دانیم و معتقدیم کانون های مساجد همان ارشاد و ارشاد همان کانون های مساجد اس.

 

عموزاده ادامه داد: یکی از ویژگی های کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که در هر منطقه ای که قرار باشد عملیات فرهنگی داشته باشیم ، کانون های فرهنگی هنری مساجد  در صدر آن قرار دارند.

 

وی در ادامه با بحث توانمند سازی کانون ها و کادر نوجوان آنها اشاره کرد و گفت: این حرکت ناب و ارزشمند که از قم آغاز شده است را به فال نیک می گیریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش اساسی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند به همه همکاران و متولیان در کانون های مساجد خدا قوت گفت.

 

کد خبر 1256772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha