خدمت در مساجد فرهنگ سازی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به نقش مسجد در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی،گفت: بایستی تلاش شود تا خددمت به مسجد در میان مردم فرهنگسازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به همراه جمعی از معاونین و مسئولان فرهنگی این اداره کل، از مجموعه ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بازديد و از تلاش مدير و کارکنان در اين مجموعه تقدير کرد.

 

علی هوشمند  با حضور در ستاد کانون های فرهنگی  هنری مساجد در نشست با مدیر و کارکنان این مجموعه، ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد،  خدمت در حوزه مساجد را دارای اجر مادی و معنوی توامان دانست.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، در ادامه به جایگاه مسجد در دین مبین اسلام  اشاره کرد و افزود: خدمتگذاری و تلاش در خدمت به مساجد بالاترین افتخار  برای هر انسان است.

 

 وی با بیان اینکه خدمت به مساجد و خادمی مسجد شغل انبیاء الهی بوده است، خاطرنشان کرد: بایستی تلاش شود تا  خددمت به مسجد در میان مردم فرهنگسازی شود و برای این مسئله  بیش از پیش باید تبلیغ صورت گیرد تا مردم به عظمت و قدر و منزلت جایگاه مسجد توجه داشته باشند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی ستاد از همکاری مدیر کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی  با مجموعه ستاد کانون های مساجد قدر دانی کرد.


در پایان این مراسم  علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اهدا لوح تقدیر از مدیر و کارکنان ستاد کانون های مساجد تقدیر کرد.

کد خبر 1256779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha