کانون های فرهنگی و هنری مساجد سدی محکم در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد سدی محکم در برابر جنگ ترکیبی دشمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، به شرح زیر است:

مساجد از صدر اسلام تاکنون همواره به عنوان پایگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی، محل برگزاری همه‌پرسی‌ها در ادوار مختلف بوده‌اند، همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به جایگاه رفیع مساجد فرمودند: «مسجد محلی است که از آن باید امور اداره شود» و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود همواره از مسجد به‌عنوان پایگاه دین و عبودیت و منشأ برکات ماندگار یاد کردند.
 

اینک و با فرارسیدن ۱۸اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فرصت ارزشمندی برای تأکید مجدد بر جایگاه  رفیع مساجد به عنوان زادگاه اصلی و اصیل انقلاب اسلامی و نقش این مراکز مقدس در گسترش فرهنگ والای اسلام ناب و فرهنگ و هنر ماندگار اسلامی است .
 

کانون‍‌های فرهنگی  هنری مساجد می‌توانند زمینه ساز گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی به ویژه در میان نسل جوان عزیز میهن اسلامی باشند که امروز  با توجه به هجمه‌های دشمنان در حوزه‌های جنگ نرم ترکیبی و فرهنگی به عنوان سدی محکم در برابر این هجمه‌ها و مأمنی ارزشمند برای جوانان ایفای نقش کنند و آنان را از توطئه‌های بدخواهان مصون دارند.

 

اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از تلاش کلیه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه همکاران خدوم  در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در راستای جذب عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مسجد گام‌های مستحکمی برداشته‌اند تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون شما را در راه اعتلای فرهنگ و هنر مسجدی از خداوند منان خواهان و خواستارم.

 

کد خبر 1256783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha