اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه ماه مبارک رمضان در بوستان‌های قم

برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه ماه مبارک رمضان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه های فرهنگی استان در بوستان‌های قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، ابوالقاسم مقیمی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲ گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه جز خوانی قرآن کریم همانند سال‌های گذشته در برخی بوستان‌های قم برگزار می‌شود.

 

مقیمی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مؤسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مجموعه بسیج برنامه‌های مختلفی را پس از افطار در بوستان‌های منتخب قم تدارک دیده و اجرا می‌کنند.

 

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه اقداماتی در راستای تأمین بسته‌های معیشتی در حال انجام است گفت: در راستای دستگیری از محرومین و خانواده‌های کم برخوردار گروه‌های جهادی و مردمی با همراهی خیرین و هیئت‌های مذهبی، ضیافت‌های افطاری را برای اقشار کم برخوردار و نیازمند در استان قم فراهم می‌کنند.

 

مقیمی افزود:مجموعه قرارگاه ۱۹ دی استان و دستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌هایی را در حوزه حجاب و عفاف و رعایت شأن حضور در شهر کریمه اهل بیت (س) انجام می‌دهند.

 

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم تصریح کرد: در زمینه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان تیز برنامه‌‌ریزی‌های مناسبی در سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 1258650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha